Где ја живим?


Моја земља Србија: од „револуције 2000“ године, у производном сектору посао је изгубило 933.000 радника. Грађани и привреда постали су „неплаћени статисти чији је задатак да обезбеде профит банкама и владајућој елити”. Ма није могуће?

Тако се ја вратим са одмора почектом августа, а мој пријатељ код кога сам у фирми радио 8 година ме великодушно сачека са …ОТКАЗОМ! И шта сад. Нема се пара каже. Разумем ја то, криза је, свет иде у пропаст. И одмах сам почео да гледам ону шљиву из Тарабићевог пророчанства. За сваки случај. Ко пре стигне његово је. Надам се само да ће крошња да буде довољно велика да стану и жена и деца. Шта рећи. Живот је суров. Зато, резервације за под шљиву примам још само пар дана. Ако нешто пође наопако (погрешна шљива), ко вам је крив што сте ми веровали. (Напомена: доња слика има више значења, а оно парче дрвета је од српске шљиве или гов….а мотка, народски речено).

3 мишљења на „Где ја живим?

Оставите одговор

