Педерска посла


Нема ми друге него да постанем Родитељ бр.1 (или 2, свеједно одакле се гледа). Прочитам тако пре неки дан да су у Француској донели закон да РОДИТЕЉИ КАО МАМА И ТАТА ВИШЕ НЕ ПОСТОЈЕ. Мајку му, помислих шта ћу сад? Како да изађем пред децу? Ко сам им ја у ствари? Можда их нисам ни родио већ је ту радила рода и купус? Наједном ми та прича како децу доносе роде постаде смртно озбиљна и тајанствено значајна. Схватих да је враг однео шалу и да те приче о родама итекако имају смисла. ЗНАЧИ ДА ЈЕ НЕКО ОДАВНО ПРЕДВИДЕО ДА СЕ ДЕЦА НЕ РАЂАЈУ, ТЈ. ДА НЕМА РОДИТЕЉА НЕГО СВИ У ИНКУБАТОР! Изгледа да су Орвел и Хаксли били у праву и да су њихови забавни романи у ствари били одавно разрађен нацрт за будућност која се збива пред нашим очима.СЕКС ЈЕ МРТАВ. ЖИВЕО СЕКС. Ал без деце. Ионако је родитељство много заморна ствар.

Ови што дрмају србијом ће једва да дочекају да и нама уведу родитељство на разбројс. Ионако ћемо сви убрзо бити не срби него ЛГБТ популација. Кад се то деси они ионако неће бити ту. Уживаће на својим јахтама које ће добити од таста на поклон. Мени мој таст није поклонио ништа осим садашње жене. А њу не бих мењао ни за сто јахти на овоме свету!!!

Синоћ тако гледам емисију о педерима на РТСу. Водитељка здушно навија за педерлук, просто ме би срамота што гледам имбециле како нам проповедају вечну срећу. Да није било оног представника Двери мислио бих да сам на другој планети. Био је и нкеи Туцић аналитичар за веру. Мајку му, аналитичар нема шале. Ништа га нисам разумео. Ем фрфља, ем меље глупости које човеку вређају здрав мозак. Ужас. И на крају испаде да ми што имаму жене и децу нисмо нормални. Можда и нисмо. Дефинитивно нећу више да гледам ТВ. Здравије је за душу.

Оставите одговор

