Срце у излогу: како пронаћи ЖЕНУ на интернету


дотакао сам ДНО живота. живот  ми се претворио у НИШТА. катастрофа. ништа посо, ништа од брака, ништа све ређи пријатељи, ништа деца која расту и ти их све мање занимаш. ништа од ЖЕНА. то ме је највише забринуло. остао ми само четвроножац, врећа бува која ме шета сваког дана да не зарђам, компјутер и снови. али ЖЕНЕ? љубав? или барем СЕКС? толико је ситуација постала озбиљна да сам се грдно забринуо за своје ментално здравље. ону ствар сам почео да узимам у руке само кад идем у WC, додуше увек се лепо изненадим што је још са мном. флаша бурбона је почела да ми се смешка. мрзело ме да се јавим на мобилни. УЖАС. престао сам да гледам тв. још већи ужас. а најстрашније што је могло да ми се деси јесте да сам ухватио самог себе да МИСЛИМ. и да читам КЊИГЕ. одвратно.

последњим атомом разума схватио сам да мора нешто да се хитно мења. и тако сам чуо да постоје они сајтови за упознавање, ах, ох, последња НАДА, спас, мора да буде нека ЖЕНА и за МЕНЕ. моја муза, дива, анђео који ће ме спасти од ове емотивне пропасти. пара за спонзоруше немам, вршњакиње су ил удате ил разведене, занима их само да се негде увале, економска заједница уз мало повременог секса, брига за туђу децу, ето ти суморне перспективе. мора да се ставим у ИЗЛОГ, контам слабашно. да ме виде. идем на МРЕЖУ, па можда се нека и превари. у електронски проводаџилук. сад је ДВЕДЕСТПРВИ ВЕК буди мало модеран,конзерво.

укључио сам компјутер, откуцао адресу и….

КОРАК #1 ОТВАРАЊЕ ПРОФИЛА.

portret

то је оно што мораш да попуниш, формулар…твоја мејл адреса, лозинке, бла,бла, па шта те интерсује, како изгледаш, деца, брачни статус или нестатус, досадно. ал то као мора или ништа од посла. кад то прођеш, дели те још само корак до ЖЕНА. ако си искрен (и наиван) ти ћеш углавном да ставиш све тачно. мало слажи за понешто. нећеш бити једини.и обавезно стави надимак. никад се не зна, можда те сретне бивша жена, кумови, злобне пријатељице или нека прошлост које НЕ БИ да се сетиш. и СЛИКУ. може и без слике, ал не ваља. сви траже слике да те ВИДЕ, то је суштина. е сад, туђу не смеш, одма те бришу и шаљу досадне мејлове како си неваљао…женама толеришу да стављају свакакве слике, сличице или сликетине, ал теби не може. САВЕТ: одабери најбољу, чак и ако не личиш на себе, јер све је у реклами. стара мудрост.

КОРАК #2 АКВАРИЈУМ

уђеш коначно УНУТРА кад тамо…РАСКОШ. акваријум жена. море жена .ОКЕАН жена се појавио на мом екрану. мојој срећи није било краја. завијао сам од узбуђења, тако да сам престрашио и сопствено псето. мале, велике, дебеле, мршаве, ружне, удате, разведене, дивље, разуздане, секс после пасуља међу мрвама на кухињском столу, мушки и женски снови….ма нема шта нема. чланство: ЏАБЕ. опа, помислих, па ово је права ствар. седиш у фотељи а жене саме долазе.

– Здраво, ја сам Д. А ти?

– М. јесу то твоје слике?

ХМ. што ме то пита? наравно да су моје. знаш има пуно лажњака. сви се лажно представљају. аха. после првих неколико покушаја да контактирам ЖЕНЕ које су ми највише одговарала (компатибилне, тако се тамо каже), схватио сам да нешто није како треба. све сам углавном тачно рекао за себе, ставио своју слику и то, али опет ништа. можда сам много ружан. хм? глуп. незанимљив. матор.пензос у потрази за пилетином. само ме занима секс на брзака. смрди ми из уста? ух. проблем.

углавном, звале су ме оне које ја нисам хтео, а оне које сам хтео ил су хтеле да ћаскамо о крајње глупим темама, или се просто нису одазивале на мамце. вртео сам се тако нешто дана, док нисам схватио да морам у ИЗЛОГ. то је оно кад ти се појави слика на насловној страни. ал, мора да се плати. може и мобилним. нема проблема. чим сам стао у излог, повећао се број ЖЕНА.

– Ћао Д. чиме се бавиш?

– Ја сам профа. а ти?

– Колики ти је?

– Шта колики је?

–  Шта се правиш блесав…јел имаш камеру на компу?

ТРАНЏА, јеботе. а изгледа ко МАДОНА. хтео сам да повраћам. слепа улица, ајд назад. срећа те неставих телефон, а и за године сам мало слаго. јер то је изгледа општа ствар. СВИ лажу за киле, године, брачни статус. Али не лажу за дуван, алкохол, број деце и школу. Занимљиво.

Онда МУШКАРЦИ. Њих је у акваријуму више него жена. логично. мушкарци су стрвине. мисле само на ону ствар. страва. ту и тамо неки ћале, студент, куропатник, па онда по неки зарозани хемингвеј, али такви су у мањини. углавном већина све неки набилдовани клници пун их је ИЗЛОГ, са све самном, који изгледам ко деда међу децом у вртићу. Ех, ЖИВОТЕ. али нада умире последња. Звонце ме обавештава да имам новог посетиоца на профилу и нову ПОРУКУ.

– Ја, пристојно: здраво. нисам стигао да се јавим , видим имам пуно заједничког.

– Она. здраво.

– Ја. Како ти се чини овде на сајту?

– Она. Лоше. Сви хоће само једно.

tatuпа наравно да хоће мислим се ја. до сад сам и ја овако затуцан укапиро да мушкарци оће само да јебу, и то за Џ ако може, а жене…? Е ту је ствар мало сложена. Углавном на сајтовима за упознавање их има ТРИ ВРСТЕ: оне које хоће да се удају, онда оне које хоће да се удају и оне које неће ништа. свеједно којим редом. ал прве две врсте крију то ко змија ноге. зато није ни чудно што их мужјаци не капирају. обневидели од пијаце женскости на изволте. и онда ЖЕНЕ ставе СЛИКЕ: она у купаћем, она у минићу, она у чарапама, слика се мобилним овако, онако, тесне мајице, блуза два броја мања, неке пуће уста, божемесачувај, оној севају танге, оној испале сисе, оној виси дупе, она има ђозлуке као да је ставила дно од тегле на главу, ЧУДО једно.

УПОЗОРЕЊЕ: жене које хоће необавезан СЕКС нисам срео. или ћуте и неће да кажу, ил неће СА МНОМ. што год било, за мене ЋОРАК. ту је пало прво разочарење, ал такав је живот, нема везе.

АЛИ зато има и ЖЕНА које су креативне: профили врве од поезије, туђих филозофских цитата, јефтине романтике уз залазак сунца, слике природе и животиња са нета,  горко ироничних идеја о особама супротног пола, очекивања од партнера: да је нормалан, искрен, романтичан и воли децу и животиње. и да жели МИР У СВЕТУ. ожењени СТОП, читај шта пише, мушкарци СТОП, ЖЕНЕ стоп, итд. ТЕ ЖЕНЕ кажу да код мушкараца воле МОЗАК. БИНГО. то сам ја, мој број, моја мера, памет ми је увек била јача страна, нађох се, обрадован. да видимо.

– Лепо си оно написала оно у профилу. јел то твоја песма?

– Аха. пишем понекад.

– Шта пишеш?

– Ма ништа онако. Одакле си, чиме се бавиш? Јел имаш деце? Јеси ожењен? Шта је, не јављаш се, јел те смарам?

– Ма не, него, досадно ово куцкање, можда се видимо на некој кафи?

– Можда. Ал не одма`. Ајд чујемо се.

укључим памет. пишем цитате и поезију, коментаришем њихове цитате и поезију. аха. може. то ми иде, игра мачке и миша је стара ствар. почне дописивање. БИНГО коначно избаци три ЖЕНЕ из бубња. није лоше за почетак. разменимо телефоне. уторак после посла. кафић у центру. ружа у реверу. време је за наредни корак.

КОРАК #3 ПОСЛЕДЊА ШАНСА

и тако после неког времена и свега и свачега, стигнеш на циљ. шта је ЦИЉ? УПОЗНАВАЊЕ ЖЕНЕ УЖИВО. тренутак одлуке. завршни чин. можда љубав. секс на дохват руке. авантура. надахнуће муза. нови живот. пасуљ, МРВЕ и кухињски астал?

прве две су биле благи ужас. прво их нисам препозно, разлика између СЛИКА на сајту и њихове појаве уживо била је ОГРОМНА. изгледа да је разочарање било обострано.смандрљасмо кафу, уз аха, хм, тако је, јесте конверзацију и побегосмо главом без обзира. барем ја. чист трошак и стрес на квадрат. трећа је бил ок. личила је прилично на себе. повремено духовита. постадосмо пријатељи. и доста.

КОРАК #4 БРИСАЊЕ ПРОФИЛА

и тако сам опет стиго на почетак. дно дна. отворио сам бурбон. претурам по именику са жељом да смарам бивше рибе и пријатеље којих се више не сећам. пукле несуђене ЖЕНЕ ко мехур од сапунице. какав сам кретен мислим се. шта ми је то требало да губим време, живце и ПАРЕ. јер сајт за упознавање није јефтин и КОШТА: плати за ИЗЛОГ, плати за супер МОЋИ (у преводу да завирујеш у туђе профиле, колко ти воља),  класична навлакуша. па те она администратори маме, као играј ову игру, она тамо се интересује за тебе, ова ти одговара, ова ти је гласала за слике, ова оно, ова ово, бљак.

ал ИЛУЗИЈЕ су некада БОЉЕ него дроге и ЛЕКОВИ. пробајте и ви. неће да вас боли глава. толико. а од бурбона неће уопште. ПРОВЕРЕНО.

53 мишљења на „Срце у излогу: како пронаћи ЖЕНУ на интернету

  1. Nikako. 🙂 Ucinilo mi se pri citanju prve recenice “ dotakao sam GMO zivota“ ali nisam mnogo omasila , genetski modifikovane odnose. A bre D( abre) gresis, moj drug se tako lepo snalazi u bazenu za mrescenje, ima neku srecu ali slike ne gleda sa mozgom, sa drugim emotivnim organom ih skenira, pa su vecinom „umetnicke“, sto rece u izlaganju ( prosto zenska intuicija). 🙂

    • хахах…е баш си ме насмејала и улепшала дан…базен за мрешћење….одлично…супер хвала на идејама 🙂 🙂 а за генетику си у праву, генетика је ЧУДО!

  2. E, imam jedan stari post sa sličnom tematikom i upravo ga „prerađujem“. Istina odavno sam ekperimentisao sa dejting sajtovima, ali manje – više (osim tehničkih novotarija) sve je ostalo isto.
    Cela stvar liči na one jadnike koji misle da je dobar CV uslov da se dobro zaposliš.

    • хахаха…тачно тако..живот је чудо, а електорнски дејтинг живот у дигиталном облику на једном месту. Све је исто само нас неће бити….:) Хвалла на коменту и читамо се!!

  3. Posle smrti mog dečka, trebalo mi je vreme da se upustim u neku priču, novu. Registrovala sam se na dva sajta za upoznavanje, i možda samo jednom ili dva puta posetila te sajtove. Kada je net u pitanju, mislim da se ljudi bolje upoznaju preko blogova i foruma…možda i grešim, ne znam..ali interakcija je brža i priča je drugačija. Nema onog klasičnog -zdravo ja sam ta i ta..i to mi se više sviđa.
    A što se lošeg braka tiče, iako nisam u braku, zastupam tezu-bolje dobar razvod nego loš brak.

  4. Nikada me nije interesovalo upoznavanje radi sexa, preko društvenih mreža. No, zašto da ne, treba probati, ima tu i normalnih. 😀
    Nisam udata 18 godina. Od toga sam imala vezu dve nedelje, ostalo, ič. Ma, kod nas žena je lakše potiskivati sex. Imam odraslu decu, unuka, devojčica u najavi, četvoronošca bez buva, trčim tamo vamo, po potrebi, dece mi.

    Želim ti uspeh u traženju i pronalaženju žene, pa makar i samo radi sexa.

    No, vrediš ti više, ne potcenjuj se. Svidja mi se jako kako pišeš, imaš puno smisla za humor, što se ženama dopada, znaš i sam.
    Pozdrav!

  5. Ako si se baš nameračio da preko neta nađeš nešto zanimljivo za sebe, mislim da je pametnije da pogledaš forume u oblasti koja te zanima. Tu možeš da vidiš šta misli, kako misli, slažete se, ne slažete. Verujem da je zajednička tema i slično razmišljanje pravi put.

    U vreme kada se seks nije nudio na izvol’te kao sada, za jedne novine sam „obrađivala“ baš ovu temu. Tako da sam se, profesije radi, učlanila na jedan od sajtova za upoznavanje. Kada bi me neko kontaktirao, pitao šta tražim… a ja odgovorim da sam tu posla radi, možeš samo da zamisliš kakvih je sve reakcija bilo. „Kakvog posla?“, sa krajnjim muškim mislima. 😀 „Istražujem sajber seks.“… nikada nisam završila taj članak. 😀

Оставите одговор

