Оскудица


pinupотишли смо да купимо нови усисивач. који ће ми мој усисивач, и то нови, није ми баш било јасно, ал је морало да се купи. стари не ваља, каже она. почо да не вуче. сјебо се. умро. није баш умро, мислим ради још, немаш ти појма, кад не ваља онда не ваља, ма може још да ради, нема ништа од секса ако нема нов усисивач. то ме сломило. јебеш паре, триес еврића ћу да преживим, ал мољакање за рибу нећу. и тако одосмо у неку ВЕЛИКУ радњу,што има оног демона за знак. тамо сви личе на истог. вампири у мермеру окружени справама. она је одушевљена. и ја. хопа цупа је у песпективи.

тамо неки ко и ми. личе ко јаје на јаје. чешкам дупе и загледам туђа. можда и они имају сличну причу за гужвање чаршавфа. најебали смо ко жути, моји сапатници ћуте и прате. оне воде. очи разрогачене. све шљашти. вампири се смешкају и меркају. осећам новчаник како оће да збрише из џепа. стиснем га јако, заболеше ме прсти. први вампир се откачи са плафона и устреми на жртву. чујем шум кожних крила и видим искежене зубе.

добар дан. изволите? шта вам треба? како могу да помогнем.

шуштање крила. слети још један са сисама и мрежастим чарапама што му једва покривају канџе.

а ви каже, и блесну му очањаци.

мени није ништа, кажем.

куш бре, каже,моја госпођа, и окреће се зомбираних очију првом вампиру с брадицом. оћемо нови усисивач,каже, ал да им најмање две иљаде вати и четку за намештај. Изгледам глупо и бленем још глупље. видим да су намирисали крв. кез од ува до ува. очњаци се не виде. свака част.

имамо тачно оно што вам ТРЕБА, госпођо, шушти први вампир, док нас други прати у стопу. трља ми сисе о рукав и трепће. почнем да мислим о томе и ухватим се како буљим у вампирски деколте. госпођа ме ошине погледом.

ево има овај црвени, 2300 вати, посуду са водом, брзо се празни, нема кеса за прашину, све чисто и једноставно, шипка на извлачење и згодно за паковање на мали простор, црвена, боја, бош квалитет, кабл се сам увлачи (то ме на нешто подсетило, ал ми мисли одма оду на мрежасте чарапе),  гаранција две године, бесплатна достава.

бујица речи сипа на нас. видим да је моја половина усхићена, шири ноздрве, трепће, убрзано дише, сад ће да сврши, помислим. ал не. то је романса између ње и усисивача. ја сам АУТ.

сто евра.

придржим се за мрежасте чарапе. није ми добро. јеси ти нормална сто евра за ово срање, можемо да купимо три друга, имамо још да отплатимо машину за веш, треба да се мења акумулатор, деци још две рате за зимовање, енглески треба да се…

јел има овај црвени?

нисам сигуран, госпођо, мислим да је осто још само ЈЕДАН. убаци вампир продајно маркетиншки трик. зове се ОКСУДИЦА. ја га предајем мојим студентима. почнем да шиштим на уши. вамипири ме игноришу, окомили се на жртву, жртва попушта, почне да трепће, на лицу узраз разочарања. ја сам хиљду км далеко,не постојим, само усисивач и то ЦРВЕНИ.

сад ћу да погледам каже вампир мушког пола и оде. враћа се за 5 мин. дотле мрежасте чарапе верглају нешто о деци, усиивачима и сл. обневидео не чујем и не видим од беса. мушки вампир слети испред ње. смешка се. готово је видим,

ОСТАО ЈЕ само ЈЕДАН, госпођо.

(пауза. шок. треба времена да прихвати УЖАС. да нема. и да има још САМО ЈЕДАН). какав риалити може бити само један. усисвач. о, животе, СТОКО.

узимамо.

вампири усхићено шуште, срање се пакује, оде акумулатор, бљесне картица, минус на рачуну звони у глави. жутим ко заливен. јеби га. секс је секс.

теглим срање од 100 евра у кола. јел видиш, могли смо да пропустимо. сад имам коначно с чим да радим, мого би и ти да се понекад прихватиш њега, кућа је ко свињац, бре, ако је онај рикно,сад имамо нови, баш је супер, јеси видо оне дугмиће, нема да се зезамо са кесама, а боја ЦРВЕНА, РАДМИЛА ИМА ИСТИ ТАКАВ, само овај је новији, бош је бош, а не неки кинез….

Епилог.

Одем сутра у исту радњу, само у другу смену. стоји исти онакав ЦРВЕНИ. неки другу вампири, ал да су и исти не би ме се сетили. јел имате ове још моделе, црвене или сличне…Ма има господине, колко хоћете. да донесем?

15 мишљења на „Оскудица

  1. Sto evrica samo? Cuti dobar si soma i devetsto. Da su ti usli prezenteri sa povoljnim usivacem nove svemirske tehnologije od dve hiljade , (kuva kafu, cisti vazduh a tek grinje…) ne znam kako bi resio rebus carsava.

Оставите одговор

