Ја, Чаробњак


„Љубав је измислила сиротиња, да би јебала за џабе“.

Анонимни Гуру, А.Д. 2014

ChinaDollРешио сам да постанем чаробњак, или барем Гуру неке нове психотерапеутске методе за несрећике који имају неки проблем а не знају како да га реше. И да зарадим ПАРЕ. Велике ПАРЕ. Нек иде живот. Смучило ми се да мислим, а нема леба да једем. Издржавам децу (50% свих трошкова и виђање викендом), кажу непрецизне калкулације извесних особа које ме из неког разлога не воле. Издржавам и себе самог, какав год да сам, да се живи мора се, кажем себи у огледалу и држим се ноктима за ону нит што још дише ваздух. Пријатељи ме заобилазе, врећа бува, која представља мог најбољег човековог пријатеља, већ ме данима игнорише јер ме мрзи да га шетам кад се њему оће. Жене ме избегавају, јер нећу да идем по њих колима у нека тамо предграђа ван круга двојке, и да им приуштавам must have, што рече једна блогерка којој се свиђају моје небулозе на овом блогу. И ту се круг отприлике затворио, а киша пљушти и не мисли да стане. Стигла јесен у априлу.

И сад ви мислите какав сам ја несрећник. Оћу леба преко погаче. Али, иако сам кретен са докторатом, нисам глуп. Одмах сам сватио да за правог чаробњака треба постићи  разумевање. И то не обично, него суштинско. Чим сам то разумео, одмах сам сам се бацио на проучавање проблематике гледања у шољу, астрологије, и алтернатвине психологије која, авај,  свој ослонац има у људској природи, оној од које сви окрећу главу јер мисле да припада нижима од нас, тј. животињама (каква заблуда, ах!). Дакле, како се постаје Гуру??? Ево рецепта који погађа суштину ствари:

„Био једном један чаробњак који је имао много оваца. Истовремено овај чаробњак је био и једно веома шкрто «створење», тако није хтeо да плати другима да му чувају стадо нити је хтeо да инвестира паре у ограду којом би оградио пашњаке где су пасле његове овце. Стално се дешавало да нека овца одлута у шуму, упадне у неку јаругу итд. међутим најгоре је било то што су овце почеле да беже јер су схватиле да чаробњака једино занима њихово месо, кожа и вуна, а то им се наравно ни мало није свиђало.
На крају, чаробњак се досетио. Он је хипнотисао своје овце а онда их убедио да су оне бесмртне и како уопште неће осетити кад им он буде гулио кожу, чак напротив, за њих ће то бити једно веома пријатно искуство; убедио их је и у то како је он у ствари једно веома добро “створење” и да их толико воли да би све за њих учинио; и на крају им је чак обећао и то да уколико им се нешто и деси – то се никако неће догодити кад оне мисле да хоће и сигурно не на онај начин на који оне мисле да ће се десити, те је стога најбоље, да оне уопште ни не размишљају о томе. И не само то, чаробњак је убедио овце да оне, у ствари, ни нису овце; тако је некима од њих сугерисао да су лавови, другима да су орлови, трећима да су људска бића а некима, и да су чаробњаци”.

Тако програмиране овце чувају консензус реалитет, а то како ће консензус реалитет да изгледа – одређује “чаробњак”.

Ако неким случајем једна овца сазна информацију која још увек не спада у “консензус реалитет” (није “научно” одобрена) и ако то она случајно каже другој овци, ова ће јe вероватно веома брзо обесхрабрити својим – рационализовањем, а ако не, онда постоји могућност да се ова одмах прогласи црном овцом тј. патолошким случајем, јер наравно, консензус реалитет поставља критеријуме и за то – шта је то патолошки случај, – а шта не.“

Гризла ме савест, па сам оног четворношца ипак извео напоље, по киши, иако не доноси профит. Али ако мислите да ћу по вас колима у Земун, грдно се варате. Толико глуп још нисам. А нисам ни постао капиталац.

И да: онај рецепт немојте да примењујете. Може да вам се врати.

11 мишљења на „Ја, Чаробњак

Оставите одговор

