Психологиjа убеђивања и занат писања


Креативно писање

BROWN EYES 1Као и свака вештина, и креативно писање рекламних текстова има своjе занатске таjне, трикове и унтрашња правила. Познавање и примена ових концепата може много да утиче на квалитет писања. У том смислу можемо рећи да jе таjна успешног копираjтинга у комбинациjи доброг познавања психологиjе убеђивања, талента за писано изражавање и познавање jезичких финеса и употребе речи у пропагандне сврхе.

Познавање психологиjе потрошача, продаjних техника, комуникациjских вештина и пропагандних техника убеђивања у писању рекламних текстова представљаjу кључне компоненте коjу сваки копираjтер мора да познаjе у детаље. Сви ови концепти, технике и методе су доказане у пракси и на њих сваки копираjер може да се ослони у писању своjих текстова. Од броjних занатских трикова у копираjтингу, наjважниjи су креирање вишеструко осећаjног искуства, причање приче, цитирање статистике и чињеница, исицање предности, гомилање разлога “зашто”, притискање “Ах” дугмића, хитност, превладавање конкуренциjе, стављање у наводнике и истицање награда, односно признања.

Вишеструко осећаjно искуство

Да…

View original post 239 more words

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s